poniedziałek, 1 października 2012

Top 10 [25(01.10.12)]

I kolejny tydzień za nami. Miesiąc szkoły już minął. Czas ten upłynął mi dość szybko. Niby ledwo poznałam moją nową klasę, a już  czuję się z nimi jakoś tak związana ;) 
W  czwartek klasy 1 i 2 poszły do kina na  coś tam o kosmosie. Było nawet fajnie xd. Wyobraźcie sobie, że 150 osób miało jechać  komunikacją miejską O.o Jaki był tłok w autobusie, aż spułczuję normalnym  ludziom!
W niedzielę pojechałam na zamek  w Pieskowej Skale, ale nie zbyt mi się podobał. Potem pojechałam do pracy mamy i przenudziłam 3 godziny (po co ja tam jechałam?). Siedziałam do 2.30 w nocy, gdyż musiałam dokończyć książkę (lekturę szkolną) - Oskar i pani Róża.
Porównanie z tym co było dwa tygodnie temu: jeden utwór bez zmian (czerwony), dwie piosenki w dół (brązowy), a reszta
to nowości- 7 (zielony).


1. PSY - Gangnam style
2. One Direction - Live While We're Young 
3.  Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together
4. CeZik - Serialowy Burdel
5. P!nk - Blow Me (One Last Kiss) 
6. Robbie Williams - Candy
7.Sam and the Womp - Bom Bom

8. Rico Rossi - Take Em Down
9. MattyBRaps - That's The Way 

10. Ne-Yo - Let Me Love You

Dawny, wielki, polski hit!



1 komentarz:

  1. "stary" Mezo zawsze dobry, reszta piosenek według mnie nie, bo słucham troche innej muzyki :p

    + zapraszam do komentowania http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/paris-i-will-come-there.html

    OdpowiedzUsuń