środa, 25 kwietnia 2012

Kiedyś na pewno - książka

Tytuł: Kiedyś na pewno
Autor : Ewa Nowak
Czas czytania: 7 dni ( mogłabym szybciej, ale książka mnie nie wciągnęła)
Ilość stron: 256
Ocena: 8/10
Opis: Publikacja opisuje życie dwóch  przyjaciółek Kamili i Doroty. Akcja rozpoczyna się w wakacje, a kończy w listopadzie.Dziewczyny chodzą do klasy maturalnej - ostatniej w liceum..
       Kamila na obozie kondycyjnym postanawia  okłamać(bez prawie w ogóle  żadnego zastanowienia), że od długiego czasu boli ją noga, przez co nie może tańczyć (rzecz, którą robiła od bardzo dawna). Pomysł przyszedł jej, gdy usłyszała kawałek  rozmowy Matysa - jej nauczyciela tańca, który zrobił to samo i teraz naucza. Natomiast  Dorota pojechała do babci.Kradnie pieniądze z jej szuflady  na MP3, gdyż myśli , że nie wie ile ona tam ma. Czy będą miały z tych powodów kłopoty? Co jeszcze się im zdarzy?  Czy ich przyjaźń przetrwa?
      Okładka mi się średnio podoba, lecz tytuł  to nadrabia swoją  tajemniczością. Książkę wypożyczyłam w szkolnej bibliotece, gdzie jest mały wybór książek.
       Pisane ciekawym językiem, ale  mnie to nie wciągnęła. Moim zdaniem nie powinna mieć rozdziałów.Wielkim atutem jest ciekawe , a czasami nawet zaskakujące wątki. Niestety nie posiada ona według mnie zakończenia.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz