wtorek, 24 kwietnia 2012

Podróż na Tajemniczą Wyspę - film


Tytuł : Podróż na Tajemniczą Wyspę
Rok premiery : 2012
Czas trwania :  94 minuty
Ocena: 9/10
Opis : Film "Podróż na Tajemniczą wyspę" to ekranizacja książki Juliusza Verne ( napisał on także "W 80 dni dookoła świata" - lekturę w szóstej klasie Szkoły Podstawowej ). Jest to druga część , gdyż pierwsza to "Podróż do Wnętrza Ziemi" ( nie oglądałam , ale nic nie   było z odwołaniem).


     Dziadek wysyła wnukowi  wiadomość z  tajemniczej wyspy, którą musiał odszyfrować. Postanawia odnaleźć to tajemnicze miejsce. W poszukani   pomaga mu jego ojcec Hank. Wylatują do najblizszej części morza  gdzie się ona znajduje  i poznają dwie osoby ( córkę  i jej tatę) , którzy  mają helikopter i postanawiają  im towarzyszyć (a co najmniej  podrzucić ich na wyspę) . Położenie jej znajduje się  w samym środku  ogromnej chmury ( burzy/tornada czy czegos podobnego). Oczywiście wlatują w nią, a po krótkiej chwili  prowadzący   urządzenie traci panowanie nad nią. Odnajdują się  na pustej plarzy. Sean chłopak , który wymyślił wyprawę  znajduje wejście do wnętrza wyspy.Spotykają dziadka. Co zdarzy się na tej          "tajemniczej wyspie"? Czy spotkają tam jakiegoś człowieka oprocz Alexandra?  Jakie sa tam gatunki zwierząt? Co im się przytrafi, że będą zmuszeni  opuścić wyspę? Czy im  się to uda?
    Byłam na tym w kinie, podczas ferii zimowych  i muszę powiedzieć (napisać), że niezawiodłam się .Oglądałam to z przyjemnością .Film przystworzył mi wiele emocji, więc POLECAM!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz