sobota, 5 maja 2012

Jak ukrasć Księżyc - film

Tytuł: Jak ukraść Księżyc
Rok premiery:  2010
Czas  trwania: 95 minut
Opis i recenzja: "Jak ukraść księżyc" miałam już dawno ochotę oglądnąć i w końcu to zrobiłam, ale czy mi się spodobał?
       Ten  film ma interesujący tytuł i jest  jego dużym atutem. Zwiastun ogromnie mi się spodobał (kiedyś tam w kinie). Opowiada on o Gru  mężczyźnie, złoczyńcy, który postanowił ukraść księżyc, ponieważ ktoś inny zrobił to samo tylko na przykładzie piramidy z Egiptu (zastąpił ją dmuchaną). Do  tego czynu potrzebuje kogoś kto zdobędzie zmniejszacz. Adoptuje trzy dziewczynki, sprzedające ciasteczka, gdyż złodziej egipskiego zabutku  bardzo lubi jedne z ich oferty.Gru zyskuje urządzenie. Wcześniej bank zła nie chce mu porzyczyć  pieniędzy. Czy po okazaniu potrzebnego sprzętu   uzyska  porzyczką?   Da radę ukrasć  naszą naturalną satelitę? Czy pokocha dziewczynki z domu dziecka?
       Opowiesć wesoła. Czas przed telewizorem minął mi ogromnie szybko, ale  nie wywyrzsza się niczym szczególnym od reszty filmów.
Z całego filmu te stworki są najzabawniejsze i wogule naj :)

Ocena: 8/10


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz