czwartek, 14 czerwca 2012

Goryl Śnieżek w Barcelonie - film

Tytuł: Goryl Śnieżek w Barcelonie
Rok premiery: 2012 (Polska)
Czas trwania: 89 minut
Recenzja: Dawno nie oglądałam  żadnego filmu  m.in. z powodu UEFA EURO  euro 2012.
                Produkcję obejrzałam, ponieważ  jestem (a raczej już  byłam - kończę podstawówkę) pomocnikiem Rady Uczniowskiej ;)
               Akcja odbywa się w 1966 roku w Barcelonie. Złapano małego goryla. Niby wszystko normalnie , lecz ten jest biały. Przez pięć miesięcy żył  u pewnej rodziny, a dziesięcioletnia Paula nazwała małego Śnieżkiem. Mieszkając u nich bardzo się przywiązał do domowników oraz polubił jogurt, lecz pominięciu określonego czasu tytułowy bohater musi przenieść się do ZOO. Gdy się tam pojawił jedna z trzech  małp nie chce  go zaakceptować z powodu jego odmienności, więc próbuje sobie małpka zmienić kolor sierści  za wszelką cenę. Czy mu się to uda, mimo że ten pomysł nie ma zbyt wielu zwolenników? Jeżeli tak  to jak? Czy pomoże mu Paula?
                 Od ekranizacji nie spodziewałam się dużo. Myślałam, iż jest rysunkowy, lecz zostałam mile zaskoczona (nie widziałam żadnych zwiastunów). Aktorzy zostali dobrze dobrani do ról, tak samo jak polski dubbing. Atutem jest  to że ludzie nie rozumieją co zwierzęta między sobą  gadają, a futrzaki między sobą (one wiedzą co człowiek do nich mówi). Niestety mieszkańcy ogrodów zoologicznych są robione komputerowo, co mi się nie spodobało, gdyż zostało to źle wykonane. Wiadomo jak się zakończy od początku.
                 W samym kinie było super z powodu kto tam był xd.
                 Miło się oglądało. Nie wywyższa się niczym szczególnym. Nie było dość dużo  śmiesznych momentów.

                                                                       Ocena: 6,5

2 komentarze:

  1. nie lubię bajek animowanych xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. film jest w połowie animowany np. te zwierzęta, raz ulotki, które leciały ;)

      Usuń