poniedziałek, 25 czerwca 2012

Top 10 [11(25.06.12)]

Miniony tydzień był jakiś dziwny. Oczywiście oglądałam mecze UEFA Euro 2012 i zmieniam mojego faworyta, ponieważ Hiszpania według mnie nie jest w 100% najlepszej formie tylko........Niemcy ( Özil, Podolski i  Klose najlepsi).  Zacznę już pisać o Top 10 tych 7 dni,  a więc użyłam "tylko"   Gorącą 20  i Hop Bęc. Dwa  w górę,  trzy w dół, cztery nowości,  jeden powrót.

1. Pitbull - Back In Time
2. Rihanna - Where Have You Been
3. Simple Plan - Summer Paradise
4.Train  - Drive By
5. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
 
6. Oceana - Endless Summer 
7. Liber  - Czyste Szaleństwo 
8. Gusttavo Lima - Balada (Tche tche tche tche)
9. Jessica Jean - Black Box
10.  The Wanted - Chasing The Sun


Chce się jeszcze podzielić czymś co jest teraz Nr 4 na liście YouTube 100 i bardzo mnie to zdziwiło. Piosenka baardzo interesująca i mi się podoba ;)


Dawny, wielki hit lata!!!!!









2 komentarze:

  1. Naprrawde mamy bardzo podobne gusta :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,4 i 10 to zajebiaszcze piosenki :D
    Moje ulubione ^.^

    OdpowiedzUsuń