poniedziałek, 4 czerwca 2012

Top 10 [8(04.06.12)]

Następna lista moja Top 10. Aż trzy powroty, cztery nowości,  dwa  w dół i jeden w Górę  w porównaniu z tym co dodałam dwa tygodnie temu.
1. One Direction - More Than This
2. Conor Maynard - Can't Say No
3. Gusttavo Lima - Balada
4. Jessie J, David Guetta - Laserlight 
 
5. Nicki Minaj - Starships 
6.Rihanna - Where Have You Been 
   
7.  Flo Rida - Whistle
8. Azealia Banks - 212
9. Jason Mraz - I Won't Give Up 
10. D'Banj - Oliver Twist
I jeszcze kilka piosenek nad którymi się zastanawiałam, ale się już nie zmieściły (kolejność przypadkowa):
Oceana - Endless Summer 
Pitbull - Back In Time
Far East Movement, Redfoo, Justin Bieber - Live My Life 
Justin Bieber - Boyfriend





2 komentarze:

  1. zauważyłam że mamy podobne gusta muzyczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ciekawy blog. Kocham czytać książki jak również słuchać muzyki te dwa tematy bardzo pasują do twojego bloga i blog wtedy jest ciekawszy. Powodzenia.
    Zapraszam do siebie: http://mydays1998.blogspot.com/- Mój blog jest blogiem, który ma w sobie trochę z pamiętnika i trochę różnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń