poniedziałek, 11 czerwca 2012

Top 10 [9(11.06.12)]

Znowu przygotowałam Top 10 tygodnia. Do sporządzenia listy użyłam "Fejslisty", "TOP TYGODNIA", "Hop Bęc", "Gorąca 20". Dwa w górę, trzy w dół i aż pięć nowości w porównaniu z tym co było dwa tygodnie temu.

1. Nicki Minaj - Starships
2. Jessica Jean - Black Box
3. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
4. Emeli Sande Next To Me 
5. Liber, Ino Ros - Czyste Szaleństwo
6.Pitbull - Back In Time
7.Flo Rida - Whistle
8.Rihanna  - Where Have You Been                       
9.Enej - Skrzydlate Ręce
10.David Guetta, Nicki Minaj Turn Me On 


Postanowiłam zacząć od tego tygodnia dodawać do każdej listy to:
DAWNY, WIELKI HIT!!!!!
Pamiętacie???



5 komentarzy:

  1. nie zgadzam się z ta lista xd moja jest zupełnie inna, choć piosenki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie wszystkie piosenki są w moim guście :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za życzenia, 6 z niemieckiego już mam - zdałam dziś :)

    OdpowiedzUsuń