piątek, 29 czerwca 2012

Wyznania zakupoholiczki - film

Tytuł: Wyznania zakupoholiczki
Rok premiery: 2009
Czas twania: 104 minuty
Recenzja: Film oglądnęłam z dwóch powodów. Pierwszy to iż ma interesujący tytuł, drugi jest jest następujący: ogromnie spodobał się on mojej koleżance Oli. Czy też jestem nim zachwycona?             
               Produkcja  opowaiada o trzydziestolatce, która ma fobie kupowania ubrań i butów. Ma ich całą masę i ciągle chce więcej. Przez wydatki ma na swoich dwunastu kartach kredytowych ogromny dedebet. Nie umie go spłacić. Ściga ją komornik. Tytułowa  zakupoholiczka  mieszka u swojej  przyjaciółki w raz z jej nażeczonym, lecz sama jest singielką. Pracuje jako dziennikarka, niestety wydawnictwo  zamykają, więc została bezrobotna. Czy znajdzie coś  w swoim fachu aby zapłacić długi? Czy będzie musiała dalej kłamać tak jak to robiła  do tej pory? Czy  uwolni się od zakupoholzmu? Czy znajdzie dla siebie mężczyznę ze snów?
               Śmieszna, komedia romantyczna. Doskonale dobrani aktorzy do ról. Dostępny z napisami i lektorem (ja obejrzałam z tym pierwszym). Niestety jest jeden minus  - od początku wiadomo jak się zakończy.
              Produkcja posiada ciekawych sceny  np. ruszające się manekiny muwiące "kup to".
              Fantastyczna opowieść. Cieszę się, że skusiłam się na to i dla tego  POLECAM wszystkim. Jest  to atrakcyjny sposób na spędzenie  ciepłego, letniego, wakacyjnego  wieczoru samemu lub ze znajomymi.


Ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Niestety zauważyłam dość dużo błędów w banalnych wyrazach . To jest pierwszy minus tej recenzji , drugi to ogólnie nie zachęciłaś mnie :)
    mam nadzieje , że sie nie obrazisz :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie z takich powodów nie obrażam ;)

      Troszkę zmieniłam i mam nadziejęże teraz jest chociaż trochę lepsza i poprawiłam te karygodne błędy ;)

      Usuń
  2. Oglądałam ten film i jest czadowy :D
    dziękuję też za komentarz i zapraszam częściej :)
    pozdrowienia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten film! jest MEGA!!
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń