poniedziałek, 2 lipca 2012

Top 10 [12(02.07.12)]

Hiszpania to oni obronili tytuł mistrza  Europy, wygrywając  4:0 z Włochami. Muszę przyznać, iż jeszcze wakacji nie czuję. Też tak macie? W tym tygodniu trudno było mi wybrać najlepsze piosenki.   Wiele z  nich  (jak nie wszystkie) nadają się na miano  hitu lata ;) A   statystycznie porównanie  z moją poprzednią listą (18.06.12) wygląda  następujjącą:  jeden powrót,  trzy w dół,  dwa w górę,  trzy nowości  i jeden utwór bez zmian.


1.  Pitbull - Back In Time              
  2 . Gusttavo Lima - Balada 
3. 에프엑스  - Electric Shock     
4.  Marina and the Diamonds - Primadonna
5.   Flo Rida - Whistle
6.  Rita Ora, Tinie Tempah  - R.I.P.
7. Shakira - Addicted To You
8. Panetoz - Dansa Pausa  
9. Loreen  - Euphoria 
10.  Alexandra Burke  - Let It Go


Dawny, wielki hit lata  !!!!!                                                                 




4 komentarze:

  1. fajne utwory,

    uwielbiam piosenki Rity Ore xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie czuję, że są wakacje :)
    Większość z tej listy znam i niektóre uwielbiam tak jak nr.1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak skrycie liczyłam na Włochów ale w sumie dobrze, ze to Hiszpania utrzymała tytuł mistrzów Europy :) Co do wakacji to mam tak samo -_-
    Rita Ora <3

    OdpowiedzUsuń