piątek, 13 lipca 2012

Pirania 3D - film

Tytuł: Pirania 3D
Tytuł oryginalny: Piranha 3D
Rok premiery: 2010
Czas trwania: 88 minut
Recenzja: Nie wiem od czego by tu zacząć. Hmm może tak: po produkcję sięgłam bez większego namysłu, ponieważ wiele moich znajomych już to widziało  i im się podobało. Czy podzielam ich zdanie? Czy warto wam polecić?
                  Zbliżają się ferie wiosenne. Ogromna ilość młodzieży przyjeżdża, aby  zabawić się  jak co roku nad jezioremm. Jednak tym razem coś się zmienia po trzęsieniu ziemi. Budzą się żądne krwi.... piranie, które podobno wyginęły dwa miliony lat temu.  Postacią pierwszo planową został Jake Forester (Steven R. McQueen znany z roli Jeremiego Gilberta - Pamiętniki Wampirów). To ten nastolatek miał pilnować swoje młodsze rodzeństwo, ale postanowił  im zapłacić 60 $ i iść oprowadzać piękne dziewczyny. Co z tego wyniknie? Czy uda się wyeleminować krwiopijcze piranie? Ile ospb przeżyje, a ile nie?

                Aktorzy fantastycznie dobrani. Te dzieci mi się bardzo spodobały ;)

                Czy opowieść jest straszna? Według mnie nie za bardzo, lecz czasami martwiłam się o życie  bohaterów, ale żebym się bała? Moim zdaniem najlepszymi momentami można nazwać  te, kiedy pokazywano w jakim stanie rybeczki pozostawiały swoje ofiary (nie dodaje tu zdjęć, bo niektórzy może nie chcą widzieć, reszcie zalecam  poszukać). Widowisko bezcenne.

               Tytuł ciekawy. Przedstawia  wszystko co potrzeba. Uświadamia, iż to horror. Co oznacza 3D?  To nie tylko to co myślicie, czyli obrazy wychodzące z monitorów za pomocą specjalnych okularów. Co to jest?  Dowiecie się oglądając do końca film. 

              Wiele zwrotów akcji. Niby od samego początku wiadomo jak się zakończy, lecz  gdy tam już jesteśmy czeka nas miła niespodzianka. Nie jest to horror, ale Polecam!!!



Ocena: 9/10

6 komentarzy:

  1. po twojej ocenie, napewno obejrze sobie ten film :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę to obejrzeć! :)
    Wpadnij do mnie, może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgadzam się z twoją opinią . Obejrzałam ten film u koleżanki i sądzę , ze to na pewno nie jest horror . Według mnie jest tam za dużo nagich pań.
    Osobiście nie polecam , ale takie jest moje zdanie .
    Pozdrawiam i zapraszam .
    http://booksloovers13xd.blogspot.com
    p.s
    kiedy bedziesz dostępna na gadu - gadu ? musimy porozmawiać o współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę to obejrzeć =)

    OdpowiedzUsuń