poniedziałek, 16 lipca 2012

Pocałunki wampira: Początek - książka

Tytuł: Pocałunki wampiar: Początek
Oryginalny tytuł:  Vampire kisses
Ilość stron:  224
Czas czytania: 2 dni
Autor: Ellen Schreiber
Recenzja: Wybrałam w bibliotece pierwsząlepszą książkę z działu fantastyki. Czy dobrze wybrałam?
               Raven (po angielsku kruk) to gotka. Jej największym mażeniem od przedszkola jest zostanie wampirem. Nie do wykonania? W  urodziny dziewczyny do starego, opuszczonego dworu na wzgórzu małej miejsowości, której nienawidzi, wprowadza się rodzina Starlingów. Z chłopakiem w jej wieku  spotyka sie w dość dziwnych okolicznościach, ale nastolatka zakochuje się w nim na zabuj. Czy jest wampirem? Jeżeli tak spełnin  największe marzenie  zostania nieśmiertelną postacią rodem z legend? A jeżeli nie to będą razem?
             Publikacja ta powoduje na mnie skrajne różne  uczucia. Podobało mi się przekomarzania słowne głównej bohaterki  z jej znajomymi ze szkoły: Mattem i Trevolem. Czasami również mnie  strasznie irytowała.
            Utwór wydaje mi się pisany z przymusu, jakby pisarka miała nakaz napisać  o wampirach.
Lektura jest   bez zaskoczeń, oprócz końca, a do tego banalna fabuła i prosta do wymyślenia.
            Mimo wszystko wyżej wymienione może sięgnę po następną częśc "Pocałunków wamira".

   Ocena: 6,5/10



P.S. Przepraszam za tak krótką recenzję, ale   zapomniałam ją dodać w maju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz