piątek, 6 lipca 2012

Labrinth

Labrinth  (naprawdę  Timothy McKenzie)  urodził się 1 kwietnia 1989 w Londynie. Jest piosenkarzem oraz producentem. Nagrał jedną płytę pt. "Electronic Earth" i wydał ją 7 maja tego roku, która trzyma się na brytyjskiej liście 40 najlepszych albumów od 13 tygodni.Jego  piosenki  pozytywnie  nakręcają do życia. Posłuchajcie sami.

Jego klipy:
      Tą uwielbiam.
Ta posiada fantastyczny teledysk.
Tinie Tempah   po raz drugi z bohaterem  dzisiejszej notki ;)
Po raz trzeci  WOW!
Z Emily Sande!



5 komentarzy:

  1. Powiem Ci, ze nigdy i nim nie słyszałam, ale piosenki ma nawet fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bluzka&Spodenki, które zrobiłam sama, a właściwie pomalowałam ♥", napisałam kilka zdań, chyba mogłabyś tyle przeczytać? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. okey, rozumiem, kazdemu może się zdarzyć, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy bedzie mi net szybciej chodził to obejrzę te teledyski :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    booksloovers13xd.blogspot.com
    ( nowa notka )

    OdpowiedzUsuń