poniedziałek, 23 lipca 2012

Top 10 [15(23.07.12)]

Ale miałam w tym tygodniu urwanie głowy och aż szkoda gadać, dlatego również dodałam tylko jeden post. W czwartek jadę już nad morze, a notki oczywiście będą się pojawiały, jak  napiszę to wam najprawdopodobniej  w środę. 20 lipca (piątek) odbyła się gala Eska Music Awards. Oglądaliście??  Dzisiaj jest pierwsza rocznica śmierci Amy Winehouse,  więc w tym tygodni dodam notkę dotyczącą jej ;) Zacznę już o tym co najważniejsze w tej notce podsumowanie muzyczne polskich radii ( Eska i RMF Maxxx).   W porównaniu z poprzednimi dwoma tygodniami: trzy piosenki poszły w dół,  sześć nowych i jedna w górę.

1.will.i.am - This Is Love ft. Eva Simons
2. Shakira - Addicted To You 
3. Flo Rida - Whistle
4. Shaggy, Eve - Girls just wanna have fun
5. The Wanted - Chasing The Sun
6. Ingrosso & Alesso - Calling (Lose My Mind)
7. Bracia - Nad Przepaścią
8. Pitbull - Back In Time

9. Gustavo Lima - Balada
10. David Guetta, Chris Brown & Lil Wayne - I Can Only Imagine!
Dawny, wielki, wakacyjny HIT!!!!!!
Tą notkę pisałam 1,5h z powodów technicznych i przepraszam za takie dziwne mieszanie czcionek
oraz za wszystko inne ; ) 





Pozdrawiam!!!!!



4 komentarze:

  1. Niektóre piosenki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już w czwartek jedziesz, to udanego wypoczynku nad morzem :D
    oczywiście, że oglądałam Eska Music Awards :)
    niektóre piosenki znam i są super :P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gustavo lima mnie irytuje ;d
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    + dzisiaj nowa notka :) :*

    OdpowiedzUsuń