czwartek, 26 lipca 2012

Wyjazd, czyli funkckcjonowania bloga na czas mojej nieobecności

Jak już kilka razy pisałam jadę na kolonię do Chłapowa. Jestem ciekawa z kim będę dzieliła pokój, ponieważ nikogo nie znam , ale trudno ;)  A więc tak w  czasie mojej nieobecności pojawi się 6 postów, a  5 z nich napisał w ciągu dwóch dni. Aż sama się sobie dziwię. Mam nadzieję, iż to wypali, bo będę dodawała według harmonogramu, właśnie teraz go  próbuję.. A szczegółowo posty powinny pojawiać się  tak:

Piątek - 27.07.12 - artysta/zespół, muzyka
Niedziela - 29.07.12 - książka
Środa - 1.08.12 - film
Piątek -  3.08.12 -  artysta/zespół, muzyka
Poniedziałek -  6.08.12 - książka
Środa - 8.08.12 - film

Wszystko o godzinie 12 ;)

W czwartek  rano (coś koło 12 rano) wracam i postaram się dodać zaległe Top 10.

Pozdrawiam przed wyjazdowo i mam nadzieję, że mnie nie zostawicie!!




1 komentarz: