niedziela, 29 lipca 2012

Dziewczyna z usterką - książka

Tytuł: Dziewczyna z usterką
Tytuł oryginalny: Almost Perfect
Autor: Singleton Linda Joy
Czas czytania: 1 dzień
Ilosć stron: 127 (WIELKIE LITERY)
Recenzja: Siegając po książkę miałam ochotę na  jakieś  krótkie , lecz interesujące czytadło. Czy właśnie to dostałam? Czy lektura jest warta polecenia?
               Publikacja opowiada o Serenie, która trzy lata temu  straci.ła rodziców w wypadku samochodowym. Jej samej udało się  z niego wyjść cało, lecz  na nodze powstały blizny i chodzi utykając. Przez to właśnie jest nieśmiłą, zamkniętą w sobie samotniczką. Pewnego dnia pływając w oceanie (potrafi to robić perfekcyjnie,  fantastycznie była kiedyś w szkolnej drużynie, lecz  z tego zrezygnowała) spotyka  ogromnie przystojnego  i popularnego Sonne'go. Rzuca on swojemu psu zabawkę, ale  ten nie chce po nią iść do morskiej wody.Nastolatka podaje to chłopakowi, przez co nawiązują rozmowę. Znajomy po spotkaniu chce ją  odnaleźć. Pomaga mu w tym jego przyjaciółka Diana. Czy może  ktoś więcej? Czy ją odnajdzie?Czy  naprawdę chce poznać lepiej Serenę? Jeżeli Jeżeli na wcześniejsze pytanie odpowiedź brzmi tak, to czy będzie się jej wstydził?
              Mam nadzieję, iż nie zdradziłam zbyt wiele. Opowieść pisana prostym językiem w sam raz na jedno wolne popołudnie lub wieczór.
              Publikacja była pierwszą przeczytaną przezemnie  z serii "Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty" i   mam nadzieję, że nieostatnią ;)    Gorąco Polecam!!

Ocena: 9/10


P.S. Przepraszam za tak krótką recenzję, ale  tak samo jak "Pocałunki wampira: Początek" napisałam już w maju, a dopiero teraz opublikowała.





4 komentarze:

  1. Książkę kiedyś czytałam, bardzo dawno temu. I nawet mi się podobała, jak na taką typową młodzieżówkę (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam książki z tej serii. Teraz po takie typowe czytadła już nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  3. CZYTALAM!!! Chyba pierwsza ksiazka jakiej czytam recenzje na blogu i ja czytalam xD
    Noo niestety nie pamietam jej zbyt dobrze! Ale pamietam, ze lubilam takie ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomimo twojej pozytwywnej receznji nie przeczytam , bo dla mnie jest tam za mało akcji .
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    http://booksloovers13xd.blogspot.com
    nowa notka .

    OdpowiedzUsuń