poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Top 10 [16(30.07.12)]

Wróciłam!!!!!!!! Dzisiaj i jutro będę nadrabiała Top 10, a  następnie muszę przeczytać zaległe posty na blogach, które obserwuję, a trochę ich mam, ale mam nadzieję, że to wykonam ;) Tak  trochę mi dziwnie pisać po trzech tygodniach wolnego (nie licząc notki  z kafejki - poprzednia). Troszkę wam opowiem o pobycie na kolonii.  Pociąg jak zwykle  był spóźniony (jakąś godzinę). Ośrodek nawet fajny, większość pokoi 5 osobowych (z łóżkami piętrowymi - spałam na górze  kilka dni , lecz koleżanka chciała  tam się przeprowadzić, więc jej pozwoliłam, gdyż kiwające się łoże mnie denerwowało, a to  nakładanie  tam prześcieradła, irytowało). Plaża, piękna piaszczysta, a jak wiecie udało mi się trafić na piękną pogoda ( 2 dni były deszczowe i to tyle). Dobra, bo was tu zanudzę zaczynam to co w  poście tym najważniejsze, czyli najpopularniejszych piosenek  tygodnia minionego już jakiś  czas temu. Porównanie z zeszłym tygodniem: 3 w dół, 1 w gorę, 1 bez zmian,  1 powrót i 4 nowości.

1. Shaggy - Girl Just Want To Have Fun

2. Cheryl Cole - Call My Name
3.Simple Plan - Summer Paradise
4.  Loreen - Euphoria
5.  Will.I.Am - This Is Love
6.  Flo Rida - Whistle
7. Rudimental  - Feel The Love
8. Pitbull - Back In Time
9.  Shakira - Addicted To You
10. The Wanted - Chasing The Sun

WAKACYJNY HIT 2006!!


JUTRO SPODZIEWAJCIE SIĘ KOLEJNYCH TOP 10.


KONKURSIK!!!! 

B-e-a-utiful  postanowiła zrobić konkurs, w którym do wygrania jest  fantastyczna bransoletka.
Wziąć udział można do  28 08.12, więc czasu tak wiele nie ma.  Zapraszam!  Banerek  poniżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz