wtorek, 21 sierpnia 2012

Top 10 [17(06.08.12)]

W  tym tygodniu była  na Helu i doznałam  wielkie rozczarowanie  nim spowodowane, bo  no spodziewałam się czegoś fajnego, i teraz nie wiem co ludzi tam ciągnie. Widziałam ul.Wiejską na której są same pamiątki i tego typu rzeczy. Odwiedziłam również fokarium podczas karmienia  i także  foki nic pozytywnego u mnie nie wywołały.  W niedzielę  (05.08.12) Zwiedziłam Trójmiasto po raz tam któryś, mieliśmy sami przejść przez molo w 30 minut, jak dla mnie to za mało i musiałam się bardzo spieszyć  :(   Tak trochę mi dziwnie pisać  Top 10 drugi raz z rzędu, dlatego by was nie zanudzić dziś będzie jedna notka, a jutro  (bądź po jutrze) książka, a następnie znowu napiszę post o najlepszych piosenkach. Porównanie z zeszłym tygodniem (wczoraj):  3 utwory w górę,  4 w   dół,  1 powrót, 1 nowość oraz 1 piosenka bez zmian przez 3 tygodnie (nr.8).

1. Cheryl Cole - Call My Name
2. Sebastian, Ingrosso - Calling (lose my mind)
3. Will.I.Am - This Is Love
4. Simple Plan - Summer Paradise
5. The Wanted -  Chasing The Sun
6.  Shaggy, Eve Girls - Just Wanna Have Fun
7. Jula - Nie Zatrzymasz Mnie
8. Pitbull - Back In Time
9. Loreen - Euphoria
10.  Flo Rida - Whistle

2 komentarze:

  1. uwielbiam wszystkie te piosenki poza Flo Rida.. denerwuje mnie to gwizdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne top10 :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;3
    booksloovers13xd.blogspot.com
    nowa notka .

    OdpowiedzUsuń