poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Top 10 [18(13.08.12)]

Opiszę teraz w najkrótszym skrócie tydzień, w którym skończyłam kolonię. Jakoś tak  dziwnie mi było wyjść z ośrodka, wiedząc, że inni muszą jeszcze jechać  około 13 godzin w  niewygodnych siedzeniach (hahaha) no ale co? Pożegnałam ich i tyle. Gdy ja miałam wyjeżdżać do dziadka  na plaży były bardzo duże fale - pierwszy raz takie widziałam ;) Potem pojechałam taxi  na stację kolejową we Władysławowie  i  stamtąd pociąg (odjechał 10.36). Ile tam było ludzi do tak małego  środku lokomocyjnego. Ja jak zwykle weszłam jako jedna z pierwszych i na szczęście  znalazłam dwa wolne miejsca :)   Następnie miałam jechać  autobusem  z Gdyni, lecz jak to się często zdaża na dworcu PKS nie mogłam ni jak znaleźć informacji. Więc ja z mamą pojechałyśmy znowu pociągami, lecz tym razem do Tczewa (uwielbiam tamtejszy dworzec) i przesiadłyśmy się by dojechać  do Starogardu Gdańskiego. Do dziadka (pobliska wieś) miałyśmy dostać się znowu PKSem. Pierwszy nie stanął i musiałyśmy czekać, jakieś (ponad) pół godziny.  Sorki, iż  streściłam tylko jeden dzionek ;) Zaczynam: 4  piosenki poszły w górę,  2 w dół,  3 nowości oraz 1 utwór powrócił do notowania.


1. Shaggy - Girls Just Want To Have Fun
2.  Jula - Nie zatrzymasz mnie
3. Cheryl Cole - Call My Name
4.  Flo Rida - Whistle
5.  Loreen - Euphoria
6.  Will.I.Am - This Is Love
7.  Katy Perry - Wide Awake
8. Pink - Blow Me (One Last Kiss)
9.  Owl City,  Carly Rae Jepsen  -  Good Time
10. Shakira - Addicted To You  

2 komentarze: