sobota, 1 września 2012

Top 10 [19(20.08.12)]

Ostatni w ogóle nie miałam czasu pisać postów, na ale w końcu muszę nadrobić Top 10 ;) Tydzień u dziadka minął szybko i fajnie. Raz byłam z kuzynką   rowerami, bo miałyśmy coś tam po przypinać na tablicach informacyjnych. Pomieszałyśmu jedną drogę dokładnie (hahaha). Razem w ciągu tego dnia  przejechałyśmy jakieś 30 kilometrów,lecz była fantastycznie. W piątek (17.08.12) byłam na urodzinach kuzynki.  W sobotę wracałam  samochodem jakieś 8 godzin, ale nie nudziłam się jakoś szczególnie ;)
Porównanie muzyczne z zeszłym tygodniem (post poniedziałkowy - poprzedni):  aż 4 nowe piosenki,  tyle samo spadków i 2 kawałki poszły w dół.   Zobaczcie:

1. Liber, Mateusz Mijal - Winny
2. Loreen - Euphoria 
3. Will.I.Am - This Is Love   
4.  WTF! - Da Bop 
5. Owl City, Carly Rae Jepsen - Good Time
6. Shaggy - Girls Just Want To Have Fun 
7. Jula - Nie Zatrzymasz Mnie  
8.  Shakira - Addicted To You 
9.  David Guetta - I Can Only Imagine
10.  Rudimental - Feel The Love




Wielki, dawny hit!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz