wtorek, 18 września 2012

Top 10 [23(17.09.12)]

Szkoła, szkoła i czeka się tylko na weekend ;) To już 3 tydzień tego roku szkolnego. W domu prawie nic nie robię prócz rzeczy normalnych. Jakie ja teraz mam nudne życie ;(  JA CHCĘ WAKACJE!!!!!!!  Do dojeżdżania się przyzwyczaiłam, ale  do wstawania to nie - jak zwykle.  W ciągu tygodnia raz byłam w kinie i zrecenzuję  wam film za niedługo.
Porównanie z moją ostatnią listą  10  najlepszych piosenek tygodnia (aż trzy tygodnie temu): 1 w górę i 1 w dół, a reszta piosenek to nowości!
1. PSY - Gangnam Style 
2. Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together
3. P!nk - Blow Me (One Last Kiss)
4. Florence The Machine - Never Let Me Go
5.Green Day - Oh Love

6. Bridgit Mendler - Ready or Not

7. Justin Bieber - As Long As You Love Me
8. Chris Brown - Don't Wake Me Up
9. Conor Maynard - Turn Around
10.  Austin Mahone- Say Somethin 


Stary, wielki, światowy hit!!!!


6 komentarzy:

  1. Fajna lista :)
    Pozdrawiam i zapraszam .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Psy <3
    Zapraszam na Facebooka - http://www.facebook.com/pages/Eustazja/367481679998893?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Florence, choć słucham od niedawna :D
    Zaobserwujesz? http://kudziurella123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza 2 i 10.
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Taylor Swift, a szczególnie piosenkę "Sparks Fly" chociaż ta też jest fajna ;) Reszta utwrów też jest okey :)
    Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń