sobota, 8 września 2012

Madagaskar 3 - film


Tytuł: Madagaskar 3
Tytuł oryginalny: Madagascar 3
Rok premiery: 2012
Czas trwania:  89 minut

Na ten film po prostu nie mogłam się doczekać. W kinach  jest naprawdę popularny. Wybrałam  seans w 2D.  Zarezerwowałam miejsca na samej górze, na równiutkim środku. Poszłam z dwiema przyjaciółkami - "Idiotką" i "Debilką". Siadłam po lewej i udało mi  się nie mieć jednego sąsiada, przez co mogłam się wręcz położyć na siedzieniach.

OK. To może ja już zacznę recenzję właściwą O.o. Jak za pewne wiecie  sympatyczne zwierzaki z Nowojorskiego ZOO w Central Parku w pierwszej części  były na Madagaskarze i właśnie dla tego jest taki tytuł, a nie inny. W sequelu  po zepsuciu się samolotu  wylądowali  w samym środku Afryki, gdzie Alex..... (nie napiszę, bo może ktoś nie oglądał - nie chcę zdradzić) Tym razem wszyscy przyjaciele czekają na pingwiny, ponieważ te  miały po nich wrócić, ale oni postanowili  popłynąć do Monte Carlo (ptaki aby zarobić pieniądze). W kasynie robią ogromne zamieszanie i zaczyna ścigać głównych bohaterów jedna z pań (okropna)  detektyw. Poszukuje ona  od dawna głowy lwa - króla zwierząt. Oni  aby od niej uciec wsiadają  do pociągu cyrkowego, w którym  bardzo wiele się dzieje. Co? Czy będą występowali w nim? Co tam się zdarzy? Czy w końcu dojadą do upragnionego już ZOO?

Film mi się ogromnie podobał. Według  mnie to najlepsza ze wszystkich jak na razie stworzonych części.  Atutami są jak zwykle doskonale wykreowane postacie, których za pewne nie trzeba przedtawiać, perfekcyjny polski dubbing, duża dawka dobrego humoru, specyficzna grafika. No i minusy tu  tak w sumie to nie mam co pisać, gdyż wszystko tak naprawdę mi się podobało.

W ekranizacji  zobaczycie jak wielkie zwierzę może przejść przez maleńką obręcz. Jak  nasi drodzy bohaterowie radzą sobie w  cyrku oraz czy im się to podoba.

Jeśli się nudzicie podczas  roku szkolnego (;/) to zapraszam was w środy do  Multikina, bo wtedy jest promocja dwa bilety w cenie 1 (jeden bilet musi być normalny, a nie ulgowy) + SMS  z kodem  w Orange, więcej na www.multikino.pl. Film  dostępny w 2D i 3D. Serdecznie polecam, gdyż takich kultowych produkcji się nie omija.

No nie mogłam się powstrzymać, aby tego nie dodać - kocham.

Ocena: 9/10
  (oceniam ostrzej niż dotychczas!!!!)

1 komentarz: