poniedziałek, 3 września 2012

Top 10 [20(27.08.12)]

20 już Top 10!!!!!!!!!  Dziś mi szczerze mówiąc  nie chce mi się rozpisywać o moim życiu, bo nic szczególnego nie robiłam :)  Dzisiaj  w końcu napiszę  MOJE ulubione piosenki, a nie stacji radiowych (Eska i Rmf Maxx). Nie ma sensu robić  porównania z listą sprzed miesiąca, więc zaczynam.  Miałam wielki problem z wyborę najlepszych 10 kawałków.

1. Green Day - Oh Love
2. Redlight - Get Out My Head
3. R.I.O. feat. Nicco - Party Shaker
4. Owl City, Carly Rae Jepsen - Good Time
5. Fun - Some Nights
6. Nicki Minaj - Pound The Alarm
7. Liber & Mateusz Mijal - Winny
8.  Maroon 5 - One More Night
9. Jesse & Joy - ¡Corre!
10. PSY - GANGNAM STYLE


A te fantastyczne kawałki to już nie mam gdzie ich wcisnąć ;(


  • Afromental - It's my life

  • Justin Bieber - As Long As You Love

  • Brandy,  Chris Brown  - Put It Down  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz