wtorek, 25 września 2012

Ted - film

Tytuł: Ted
Tytuł oryginalny: Ted
Rok premiery: 2012
Czas trwania: 106 minut


"Ted" to film podbijający serca widzów. Bilety na tą produkcję sprzedają się doskonale. Oglądnęłam, ale czy mi się podobało? Czy taka opowieść jest według mnie ciekawa? Czy warto polecić?

Na początku przedstawię wam bohaterów:
- John Bennett -facet po 30, mimo to jest BARDZO dziecinny;
- Ted - tytułowy bohater główny to miś, lecz jaki  to dowiecie się za chwilkę:
- Lori Collins - dziewczyna Johna od 4 lat, która ma dość Ted'a, ponieważ kradnie jej faceta, przez co on ma dla niej  stanowczo za mało czasu.

Historię najchętniej streściłabym  wam całą, ale po co?  To zaczynam: John miał 8 lat był samotnym dzieckiem - bez przyjaciół, więc kiedy na gwiazdkę dostał  misia wypowiedział życzenie, które stało się rzeczywistością. Od tego czasu główni bohaterowie są najlepszymi "burzowymi" przyjaciółmi. 
Razem dorastali, lecz teraz Lori  daje ultimatum albo ona albo Ted. Co wybierze? Jakie będą 
wydarzenia? Co interesującego się zdarzy? Czy misio poradziłby sobie sam?

Film rozwala system  tak po prostu! Raz się śmiejesz,  a pod koniec filmu płaczesz (serio łzy mi leciały ciurkiem). Od samego początku miałam ochotę przytulić tego  kochanego miśka paląceg marihuanę, prowadzącego samochód, pijącego alkohol. W skrócie niegrzecznego ;)


 "Nie powinieneś mnie słuchać. Jestem na haju!"


Plusam imoim zdaniem jest fantastyczny chumor, przy którymnie raz się śmiałam. Doskonale wykreowani bohaterowie pierwszo jaki i drugo planowi. Produkcja do obejrzenia tylko z napisami, a jak powszechnie wiadomo wole je od lektora czy dubbingu. Świetne ujęcia kamery -kadry. Końcowy nastrój. Minusami są no właśnie co? NIC ;)

Nudzicie się? Nie wiecie co zrobić  w jesienne wieczory? Chcecie odstresować się od szkoły -nauki? Odpowiedź jest banalna oglądnijcie przezabawną komedię  Ted. Nie macie czasu lub kasy by iść do kina?  Odpowiedź znowu jest prosta wejdźcie na ekino.tv. POLECAM!!!  Film przechodzi do moich ulubionych.

UWAGA: jeżeli wybieracie jednak kino to pamiętajcie, że w m.in.  Multikinie i Cinemacity jest wiele promocji szczególnie od poniedziałku do czwartku!


Ocena: 10/10










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz